Petek, 25. 11. 2016
V petek smo namesto jutranjega prebujanja v naravi, čas izkoristili za pospravljanje sob in pripravo za odhod domov.
Po končanem zajtrku je vodja doma podelila posebna priznanja za najlepše sobe.
Ob 9.30 je pred domom že čakal naš avtobus s katerim smo se odpeljali na ogled akvarija in terarija ter na kratek sprehod po Mariboru oz. njegovem centru. Prva znamenitost, ki so jo učenci takoj opazili je stadion Ljudski vrt. Učenci so bili presenečeni nad njegovo velikostjo in lepoto. Med sprehodom smo občudovali številne stare in lepo oblikovane zgradbe,kipe, mestne trge in mimoidočo množico.
Na Lentu smo si ogledali najstarejšo trto na svetu. Po enem tednu so bili učenci navdušeni, ko so spet zagledali televizijo, kjer se je vrtel kratek filmček o poglavitnih naravnih, kulturnih in gostinskih znamenitostih Maribora in okolice. Pozornost naših učencev so pritegnili neboječi labodi, katere smo nahranili s kruhom. Ker je bila z nami učiteljica likovne umetnosti, smo se ustavili še v galeriji DLUM. Ogledali smo si zanimive umetniške stvaritve. Na poti smo opazili še prečudovit Mariborski grad in vsaj za hip občutili vrvež prihajajočega decembra.
Čas je hitro mineval in bili smo že na avtobusu. Na poti proti domu smo se ustavili še v McDonald’su, ki je bil nagrada učencem za celotedensko primerno obnašanje v CŠODju.
V Kočevje smo prispeli pozno popoldne.
Bivanje v CŠODju Planinka nam bo ostalo v lepem spominu. Dobro smo sodelovali z vodstvom, učitelji in delavci doma, ki so se trudili ustreči vsemi našim željam.
Zagotovo pridemo še kdaj, zato lahko napiševa, le NASVIDENJE!
Učiteljici Nikolina Pleše in Martina Porenta Pleše

Četrtek 24.11.2016

Dnevi kar bežijo in tako smo z našo šolo v naravi že dodobra proti njenem koncu. Dopoldne je minilo v znamenju orientacije s pomočjo kart in igranja športa, ki jim je zlezel pod kožo- bejžbola. V bližnjem gozdičku so učenci postavljali šotor in iskali primerne prostore, kjer so poskusili zgraditi bivake.
Med kosilom je doživel naš Sandi prijetno presenečenje. Za rojstni dan mu je kuharica pripravila prav posebno sladico . Ob pihanju svečke smo mu vsi prisotni zapeli Vse najboljše in mu izrekli lepa voščila in želje.
V popoldanskem času se je ena skupina ukvarjala z nordijsko hojo, druga pa se je preizkusila v orientacijskem teku.
Prosti čas učenci izkoristijo za druženje in obiskovanje po sobah, pa tudi kakšen klepet z učiteljicama.
Učenci so dobre volje, lepo sodelujejo pri vseh aktivnostih in si med seboj pomagajo.
Od ponedeljka do četrtka so potekale priprave učencev za zaključni večer Pohorje ima talent. Vsaka soba je pripravila kratek nastop. Večer se je zaključil s plesom.

Sreda 23.11. 2016
Današnje dopoldne je bilo pohodniško obarvano. Prehodili smo 8,5 km ter se povzpeli do 1042 m nadmorske višine. Na poti smo lahko občudovali prekrasen slap, lepote Pohorja, čudovite razgledne točke na dolino in na koncu Mariborska smučišča. Na eni izmed smučarskih prog poteka tudi ZLATA LISICA.
V popoldanskem času smo se razdelili na dve skupini. Ena skupina je spoznavala zakonitosti in osnovne pojme iz astronomije, druga skupina pa se je pogovarjala o onesnaženosti okolja in je spoznavala rastline, ki jih lahko uporabimo za prehrano in zdravje. Predlog učitelja Danija, da se ponovno odigra ”bejžbol” je bil sprejet z navdušenjem. Tokrat so učenci že poznali pravila igre, zato so se še bolj potrudili osvojiti več točk in premagati nasprotno skupino.
V domu se učencem vsak dan pregleduje in ocenjuje sobe. Moramo zapisati in obenem tudi pohvaliti vse učence, saj so vse sobe za urejenost in čistočo danes dobile najvišjo oceno.

Torek, 22.11. 2016
Tudi današnji dan smo v Planinki preživeli zelo pestro. Dopoldne smo se učili pravilno plezati na plezalni steni. Pri tem nam je učitelj postavljal zanimive in izzivalne naloge. Medtem, ko smo se nekateri posvetili plezalnim veščinam, smo se drugi preizkusili v orientaciji s karto. Po kratki malici je sledilo poučno predavanje o preživetju v naravi. Po predavanju smo se razdelili v skupine. Naloga skupin je bila poiskati in izdelati bivak iz materialov, ki jih najdemo v gozdu. Vsem skupinam je to odlično uspelo. Ali veste, kaj je BEJŽBOL? Tudi mi nismo poznali odgovora, ampak po današnjem treningu nam je to super jasno. To je ekipna igra, ki zahteva od vas taktične in hitrostne spretnosti. Popoldanska skupina se je odpravila na nordijsko hojo do Mariborske koče.

Ponedeljek, 21.11.2016

Prispeli smo na Pohorje ob 11:00h.
Namestili smo se v sobe in odšli v jedilnico.
Imeli smo predavanje o hišnih pravilih in nato kosilo.
Razdelili so nas v dve skupini in po počitku smo začeli z dejavnostmi. Skupina A se je seznanila z osnovnimi pojmi iz astronomije. Svoje znanje smo preverili z reševanjem različnih nalog. Skupina B je z učiteljico Majo spoznavala rastline za prehrano in zdravje. V učilnici je potekal pogovor o onesnaževanju narave in posledicah tega na okolje. Z mikroskopom smo si ogledali različne lišaje, ki nam pomagajo določiti stopnjo onesnaženosti zraka.
Delavnice so se končale ob 17:30h. Do večerje smo imeli enourni prosti čas. Po večerji smo se ukvarjali z miselnimi in socialnimi igrami. Ob 21:30h se je začel nočni počitek.