Draga učenka, učenec…

Za vse mineva mesec odkar smo narazen… Šola je daleč od tistega kar si želim sam kot ravnatelj, gotovo velja popolnoma enako tudi za vas…

Vse tisto kar sem in smo vas želeli naučiti predvsem glede empatije, človečnosti, stika, dotika, razumevanja, poslušanja… je obrnjeno na glavo… povezani smo na daljavo, kar je seveda daleč od zgoraj navedenega. Žrtev, ki jo sprejemate ravno vi, je velika, zame največja in o tem sem vam že pisal. Beseda HVALA je zato najmanj kar lahko izrekam znova in znova, ter je moja dolžnost, da jo venomer ponavljam, ter seveda opozarjam okolico na pomen odpovedovanja, ki ga v razposajenem otroštvu ali cvetu mladosti sprejemate…

 

Danes se na vas obračam, da vam razložim kolikor toliko približno periodiko vračanja, ter spregovorim nekaj tudi o ocenjevanju znanja, ki je del šolanja in življenja.

 

Še en teden bomo vsi na daljavo, a prvič je videti svetlobo in tega sem nadvse vesel. Naslednji ponedeljek, torej 7.12.2020, se skoraj gotovo v šole vračate učenci 1. triletja, ki šolo najbolj nujno potrebujete. Ob tej vrnitvi, pa bo verjetno dovoljeno tudi nudenje učne pomoči v šoli vsem vam učencem s težavami.

 

Tudi za vas učence 4. in 5. razredov kaže dobro in se bomo verjetno v šoli srečali sredi decembra, medtem ko pa se bo vrnitev vas učencev predmetne stopnje zamaknila v januar… Žal, a razmere so rez neizprosne…

 

In sedaj ocenjevanje…

 

Sami ste videli, da temu na šoli po mojem navodilu učitelji niso dajali posebne pozornosti, ker je to po mojem mnenju zadnja stvar o kateri bi oboji potrebovali skrbeti v teh razmerah. Po vseh pogovorih, pisanjih, ki sem jih naslavljal na MIZŠ sem res vesel sklepa ministrice, da bo letos le eno ocenjevalno obdobje, tako da ni več nikakršnih skrbi, da bi bil kakršenkoli problem glede ocenjevanja.

Število ocen potrebnih v celem šolskem letu se s tem prepolovi. Torej sta potrebni pri predmetih z največ dvema urama na teden dve oceni v šolskem letu, pri predmetih s tremi ali več urami, pa tri ocene v celem šolskem letu.

 

Moje navodilo učiteljem glede ocenjevanja pri delu na daljavo je naslednje:

 

  • prepovedano je kakršnokoli pisno ocenjevanje na daljavo
  • ustno ocenjevanje na daljavo priporočam le za učence, ki pridno sodelujejo in lahko z izdelki, odgovori, zapisi, sodelovanjem in dokazi o znanju… pridobijo le višje ocene. Seveda lahko učitelj ustno preverja na daljavo vse učence, a z vso dolžno skrbjo o enakovrednem ocenjevanju.
  • prvi teden po vrnitvi v šole je prepovedano kakršnokoli ocenjevanje in je ta čas namenjen izključno za utrjevanje znanja ter preverjanje le tega

 

»Moji« učitelji in cela šola delujemo ves čas zaprtja po naslednjih treh pravilih:

  •  podati učno snov čimbolj razumljivo in nazorno za vse vas učence
  • skrbeti, da imamo vse vas v stiku
  • pomagati, če se pri komurkoli od vas pojavijo kakršnekoli težave, pa ne govorim samo o učnih, govorim o stiskah, skrbeh, strahu… Vsemu kar je posledica zaprtja…

 

NUJNO pa moram tu zapisati drage učenke in učenci, da je potrebno snov, ki jo obravnavate na daljavo usvojiti in bo znanje te snovi podlaga za vaše ocene v tem letu, zato vas res lepo prosim, da zavzeto SODELUJETE pri poučevanju na daljavo, SPRAŠUJETE in tudi PIŠETE učiteljem, če vam karkoli ni jasno.

 

S tem tednom se za vas učence predmetne stopnje uvajajo pogovorne urice preko ZOOM. Izkoristite tudi to možnost.

 

Prav tako pa imate vsi učenci od danes tudi »služben« mail naslov, ki vas bo še bolj povezal s šolo in bo pokazal, da ste popolnoma naši.

Do njega dostopate enako kot v Gmail, kjer vpišete kot uporabniško ime vaše ime.priimek@oszboraodposlancev.si (če imate dve imeni ali dva priimka, se vpiše vse podatke ločene s pikami) in prosim, da ga uporabljate. Geslo pa je enako tistemu za vstop v spletno učilnico. Če boste imeli težave pri dostopu, pa pišite na naslov klemen.kovacic@oszboraodposlancev.si.

 

Tako… Menim, da sem bil jasen, v nasprotnem primeru pa mi le pišite, vesel vas bom…

 

Želim vam vse dobro, predvsem pa zdravja… zahvaljujem se vam vsem za žrtev, ki jo sprejemate in spodbujam, da še malo zdržimo in dočakamo vsi čas, ki si ga nadvse želimo… Vem, da je težko, a vem tudi da zmoreš…

 

Rad te imam…

 

Tvoj ravnatelj

Dostopnost