ŠOLA V NARAVI VOJSKO

5. DAN

Prišel je zadnji dan šole v naravi na Vojskem. Uresničili so se naši strahovi, da bi se zjutraj zbudili v zimsko jutro. Že zgodaj zjutraj smo pakirali in pospravljali sobe. Po zajtrku smo se razdelili v dve skupini. Prva skupina je okraševala okna doma z izvirnimi, ročno izdelanimi (izpod naših rok) izdelki. Naredili smo sove, medvede, veverice, zajce, kaktuse… pa še kaj bi se našlo. Medtem je druga skupina spoznavala živali. Ogledali so si želvo Cisterno in kačo Borisa ter še druge hišne ljubljenčke doma. Zdaj skupine še zamenjamo, pojemo kosilo in se odpravimo domov. Se vidimo med 16.30 in 17.00  v Kočevju (avtobusna postaja)!

Pregovor dneva: Če mislite, da imate slab dan, ne pozabite, da pri nas sneži.

Še zadnji lepi pozdravi z Vojskega!

12345678

910111213141518

4. DAN

Mimo je 4. dan šole v naravi in vzdušje je že malo napeto, saj pogrešamo domače. Ko smo se zbudili, smo morali spet po hladnem jutranjem zahrbtnem vremenu na jutranjo telovadbo. Par učencev se telovadbe ni udeležilo s tem pa so si prislužili primerno kazen (30 minutni tek okoli doma in pripravljanje vseh obrokov). Ko smo prišli nazaj, so nas na mizah v jedilnici pričakali kruh in različni namazi. Vsi smo bili že prijetno utrujeni in lačni. Ker so kuharji ”štrajkali” smo mi pripravljali tradicionalne Idrijske žlikrofe, ki smo jih kasneje pojedli za kosilo. Medtem pa je 2.skupina pripravljala zavetišče v naravi in kurila ogenj brez papirja, da bi se znašli v gozdu, če bi se kdaj izgubili. Nastala so prava naravna zavetišča. Po malici sta se skupini zamenjali. Kot je zgoraj navedeno-za kosilo so bili Idrijski žlikrofi, zraven pa govedina v omaki iz gorčice in čebule. Popoldan smo se odpravili na ogled slapa Gačnik. Do tja smo potrebovali dobro uro, pri slapu smo se ustavili za nekaj minut, potem pa “vzeli pot pod noge”, saj smo morali ujeti čas za večerjo. Zvečer smo imeli predstavitev sob (s polno skledo smeha) in zaključni ples. Zdaj pa se odpravljamo spat v upanju, da se ne zbudimo v belo jutro, saj je napovedan sneg.

Pregovor dneva: V naravi smo se naučili mnogo stvari. Nekaj si pa morate zapomniti: Nikoli, ampak res nikoli ne lulajte proti vetru.

Misel dneva: lejga, lejga, lejga, lejga…

123456789101112131415161718192021222324

3. DAN

Ekola. Za nami je že 3. dan in še vedno smo živi. Zjutraj smo se odpravili raziskovati gozdna tla, vreme in onesnaženost zraka, lovili smo tudi razne ”žužije”. Igrali smo se različne igre in preizkusili ”smejalno jogo”. Popoldan smo se razdelili v skupine in se odpravili na orientacijski tek. Po našem mnenju je bil tek predolg. Ampak učiteljem to še ni bilo dovolj (ker so oni med tekom počivali), zato so nam pripravili še štafetne igre. Zmagovalci štafetnih iger so bili učenci a razreda. Pred spanjem so nas podkrepčali z okusnimi pečenimi hrenovkami, ki smo jih sami spekli nad ognjem. Po dolgem dnevu se končno odpravljamo spat. Seveda so nam učitelji spet pobrali telefone (ne klicat in pisat sms-ov!).

Pregovor dneva: če mislite, da so vsi pozabili na vas, poskusite ne plačati nekaj položnic…

Misel dneva: Prijateljstvo lahko vidijo vsi, vendar samo ti občutiš toplino. (avtor:Tim Jurkovič)

Lepi pozdravi z Vojskega (kjer vsak dan živimo kot v vojski)!

12345678

910111213141516

17181920

2. DAN

Zjutraj smo se podali na sprehod in jutranjo telovadbo. Ob osmih je sledil zajtrk, temu pa dopoldanska dejavnost. Obiskali smo Partizansko tiskarno. Le-ta je bila skrita v gozdu in bila v času 2. svetovne vojne pomembna, saj so v njej tiskali partizamcki list. delovala pa je pol leta. Vzpon je bil nekoliko strm, vendar je bilo vredno, saj smo izvedeli veliko novih in zanimivih informacij. V dom smo prisopihali ”prešvicani” ravno na kosilo. Po kosilu smo imeli zaslužen prosti čas. Znova smo se razdelili v dve skupini in ”odpujsali” novim dogodivščinam na proti. A razred se je odpravil na poučen pohod po gozdu in ogled Snežene jame, medtem pa so se učenci b razreda s kolesi odpravili proti vrhu Hudournik. Za nami je bila huda ura vožnje, izmučeni smo se pripeljali na večerjo. Obiskala nas je izkušena kleklarica in nas popeljala v zgodovino Idrijske čipke ter z nami delila znanje kleklanja. Nad kleklanjem se je izmed vseh nas najbolj navdušil ravno učitelj Klemen  🙂 . V učilnici, kjer smo se učili kleklati, imajo tudi cel živalski vrt. Pozdravili smo kačo z imenom Boris, želvo Cisterno zmotili ravno pri večerji,  tam pa so tudi deguji in ostale »podgane«. Lepi pozdravi z Vojskega (saj veste, tam na koncu sveta, pa še 30 km dalje, prvi kaktus levo… kjer je lepo ;)!

0102030405060710234567891011121314151617

1. DAN

Po dolgem dnevu se vam končno javljamo, saj do zdaj nismo imeli časa. Bili smo prezaposleni z odkrivanjem našega bivališča in okolice. Na kratko vam bomo opisali današnji dan. Iz avtobusne postaje smo odrinili okoli 8 ure zjutraj, po dolgi in ovinkasti poti pa smo končno prispeli na naš cilj – Vojsko nad Idrijo. Po okusnem kosilu in nastanitvi v domu, smo se v dveh skupinah odpravili na popoldanske dejavnosti. Prva skupina se je s kolesi podala po strmih poteh, medtem so se učenci druge skupine odpravili raziskovat naravo. Sledila je večerja, po večerji pa animacijski večer z zabavnim kvizom. Zdaj se odpravljamo spat, čeprav se bojimo hude nevihte in toče, ki sta nas ravnokar presenetili.