PROJEKTI NA ŠOLI V ŠOLSKEM LETU 2024/2025
Na šoli vsako šolsko leto peljemo izjemno veliko projektov, ki so večletni, letni ali pa le priložnostni. Namen projektov, ki jih vodijo mentorji – učitelji, ki k izvedbi povabijo še zunanje akterje je, da učencem še bolj približamo vsebine, ki so bistvene za njihovo starost in življenje, ter seveda, da skoznje še na drug način peljemo rdečo nit našega programa, ki si ga zastavljamo v začetku vsakega leta oz. ga prepoznam v svoji viziji ravnateljevanja. Projekte vodijo učitelji izključno v času, ko oddelajo svoje obvezne dejavnosti in jih opravljajo zaradi svojega entuziazma, saj zanje ne prejemajo nikakršnega plačila… Se pa individualno dogovorimo koliko ur si lahko na ta način pišejo v III. steber svojega dela, za nadomeščanje dni med poletnimi počitnicami, ko so na dopustu.
V šoli imamo nosilne projekte (opisani spodaj) in pridružene projekte. Gotovo so nosilni projekti spodaj opisani, ki potekajo tudi v sodelovanju več učiteljov, vsi projekti pa so opisani v spodnji tabeli.
ŠT. | UČITELJ/AKTIV | NASLOV PROJEKTA | KRATKA VSEBINA | ČAS IZVAJANJA |
1. | Aktiv 1.r | Mreža gozdnih šol | raziskovanje in učenje z inovativnimi pristopi v naravi | sep. – jun. |
2. | Aktiv 1.r | Korak k sončku | sprejemanje in razumevanje vsakršne drugačnosti | sep. – jun. |
3. | Aktiv 1.r | Zdravo živim | ohranjanje in krepitev zdravjo in zdravih življenskih navad | sep. – jun. |
4. | Tina Stopar | Bralnice pod slamnikom | promocija branja, razvijanej veselja do branja | sep. – jun. |
5. | Tina Stopar | Beremo z medvedkom Berijem | promocija branja, razvijanej veselja do branja, bralnega razumevanja | sep. – jun. |
6. | Tina Stopar | Formativno spremljanje | vnašanje inovativnihi pristopov poučevanja in učenja v pouk | sep.- jun. |
7. | Aktiv 1.r | Bralna značka | vzgajati bralca za vse življenje | sep.- jun. |
8. | Nina Zver | Mreža gozdnih šol | raziskovanje in učenje z inovativnimi pristopi v naravi | sep. – jun. |
9. | Nina Zver | Korak k sončku | sprejemanje in razumevanje vsakršne drugačnosti | sep. – jun. |
10. | Nina Zver | Vključujoča šola | Vključevanje inovativnih pristopov v pouk | sep. – jun. |
11. | Nina Zver, Zarja Golouh, Anita Turk Šveigl | Kobi v šoli | spodbujanje branja s pomočjo digitalizacije | sep.- jun. |
12. | Nina Zver | Eko šola | razvijanje odgovornega odnosa do okolja | sep. – jun. |
13. | Nina Zver | Plesne urice | Izražanje, razvijanje domišljije in ustvarjanje preko plesa | sep. – jun. |
14. | aktiv 2.r | Bralna značka | Spodbujanje branja v prostem času | sep. – jun. |
15. | aktiv 2.r | Zdravo živim | ohranjanje in krepitev zdravjo in zdravih življenskih navad | sep. – jun. |
16. | Aktiv SLO | Bralna značka | Vzgajati bralca za vse življenje | sep.-maj |
17. | Petra Špiletič Latin | Razvojna naloga Celostni razvoj in etika VIZ | Živeti vrednote integritete in k temu spodbujati učence in učitelje | sep.-jun. |
18. | Petra Špiletič Latin | Vključujoča šola | Vključevanje inovativnih pristopov v pouk | sep.-jun. |
19. | Petra Špiletič Latin | Bodi dober, bodi kul! | Biti zgleden vzornik in k tebu spodbujati tudi druge | sep.-jun. |
20. | Petra Špiletič Latin | Ekobranje za ekoživljenje | Z branjem o ekoloških temah razvijati odgovoren odnos do okolja | sep.-jun. |
21. | Tina Stopar | Eko šola, Ekobranje | razvijati in spodbujati odnos do okolja ter sprejemanje in razumevanje branje | sep. – jun. |
22. | Tina Stopar | Kobi | digitalni trening branja za motivacijo in napredek otroka | sep. jun. |
23. | Katja Koleta | Krokus | Seznanjanje mladih s holokavstom in ozaveščanje o nevarnostih rasizma in diskriminacije, razvijanje strpnosti, spoštovanja, enakosti in miru. | sep.-junij |
24. | Katja Koleta | Razvojna naloga Celostni razvoj in etika VIZ | Živeti vrednote integritete in k temu spodbujati učence in učitelje | sep.-jun. |
25. | Katja Koleta | Korak k sončku | sprejemanje in razumevanje vsakršne drugačnosti | sep.-jun. |
26. | Katja Koleta | Vključujoča šola | Ustvarjanje učinkovitega didaktičnega, fizičnega in soc. okolja | sep.-jun. |
27. | Katja Koleta | Eko šola: Odpadkom dajemo novo življenje | krepitev odgovornega odnosa do okolja | sep.-jun. |
28. | Katja Koleta | Eko šola: Odpadna KEMS embalaža | krepitev odgovornega odnosa do okolja | sep.-jun. |
29. | Katja Koleta | Eko šola: Ekobranje za eko življenje | Z branjem o ekoloških temah razvijati odgovoren odnos do okolja | sep.-jun. |
30. | Katja Koleta | Moja domovina | Krepitev domoljubja in literarno ustvarjanje | sep.-jun. |
31. | Evelin Malnar | Vključujoča šola | Vključevanje inovativnih pristopov v pouk | sep.-jun. |
32. | Maja Gole Premrl | Učilna zidana | Oblikovanje šolskega časopisa | sep.-jun. |
33. | aktiv 5. r | Ekobranje za eko življenje | Spudbujanje otrok k branju ekoloških vsebin. | sep. – jun. |
34. | aktiv 5.r | Policist Leon | Ozaveščanje otrok o varnem in odgovornem obnašanju v družbi. | sep. – jun. |
35. | Maja Gole Premrl | Prešernov lit. natečaj | Spodbujanje pisne ustvarjalnosti | jan.-feb. |
36. | Jasna Naglič Žagar | Healthy forest | Seznaniti učenece z učinki gozda in jih spodbuditi k aktivnemu preživljanju časa v njem. | sep. – jun. |
37. | Petra Kersnič, Tilen Nosan | Varno na kolesu | Navajanje na varno in odgovorno obnašanje v prometu. | sep. – jun. |
38. | Petra Kersnič | Peš bus | Varna pot v šolo. | sep. – jun. |
39. | Petra Kersnič | Ne zavrzi oblek, ohrani planet! | Recikliranje odpadlih oblačil. | sep. – jun. |
40. | Petra Kersnič | Varna mobilnost | Sodelovanje otrok v tednu mobilnosti. | sep. – jun. |
41. | AKTIV 2. R | Anjine pravljice | Seznanjanje otrok s kakovostno literaturo za otroke … | sep. – jun. |
42. | AKTIV 2. R | Branje z nadaljevanjem | Spodbujanje branja | sep. – jun. |
43. | AKTIV 2. R | Bralna torbica | Spodbujanje družinskega branja | sep. – jun. |
44. | AKTIV 2. R | Berem in barvam | Utrjevanje bralne tehnike | sep. -junij |
45. | Petra Kersnič | Mreža gozdnih šol | raziskovanje in učenje z inovativnimi pristopi v naravi | sep. – jun. |
46. | Maruša Mlekuž | Umetnost učenja | Uporaba gledaliških pristopov za vključujoče učenje | sep. – jun. |
47. | Jasna Naglič Žagar | Naša mala knjižnica | Spodbujanje bralne pismenosti | sep. – jun. |
48. | Evelin Malnar | Korak k sončku | Sprejemanje in razumevanje vsakršne drugačnosti | sep. – jun. |
49. | Evelin Malnar | Mreža gozdnih šol | Raziskovanje in učenje z inovativnimi pristopi v naravi | sep. – jun. |
50. | Aktiv 3. razreda | Mreža gozdnih šol | Raziskovanje in učenje z inovativnimi pristopi v naravi | sep. – jun. |
51. | Aktiv 3. razreda | Bralna torbica | Spodbujanje družinskega branja | sep. – jun. |
52. | Aktiv 3. razreda | Berem in barvam | Utrjevanje bralne tehnike | sep. – jun. |
53. | Aktiv 3. razreda | Bralna značka | Vzgajati bralca za vse življenje | sep. – jun. |
54. | Aktiv 3. razreda | Moja rodna domovina | Krepitev domoljubja in likovno utvarjanje | sep. – jun. |
55. | Aktiv 3. razreda | Rastoča knjiga | Kulturno povezovanje preko branja knjig | sep. – jun. |
56. | Aktiv 3. razreda | Zdravo živim | Ohranjanje in krepitev zdravjo in zdravih življenskih navad | sep. – jun. |
57. | Alenka Vilicer | NMK | spodbujanje bralne pismenosti | okt. – jun. |
58. | Alenka Vilicer | Rastoča knjiga | Preko branja spodbujati pripadnost lokalnemu okolju | okt. – jun. |
59. | Alenka Vilicer | VRTilnica | Skrb za šolski vrt in okolico šole | sep. – jun. |
60. | Alenka Vilicer | Moja rodna domovina | Krepitev domoljubja in razvijanje likovne ustvarjalnosti | marec- april |
61. | Marina Dekleva | Vključujoča šola | Ustvarjanje učinkovitega didaktičnega, fizičnega in soc. okolja | sep.- jun. |
62. | Marija Margita Marinč | Mreža gozdnih šol | raziskovanje in učenje z inovativnimi pristopi v naravi | sep. – jun. |
63. | Marija Margita Marinč | Korak k sončku | Sprejemanje in razumevanje vsakršne drugačnosti | sep. – jun. |
64. | Tina Stopar | Pešbus | Varna pot v šolo | sep. |
65. | Nataša Bjelajac | Razvojna naloga Celostni razvoj in etika VIZ | Živeti vrednote integritete in k temu spodbujati učence in učitelje | sep. – jun. |
66. | Tina Stopar | Multimedijska vzgoja, multimedijski vlak | spoznavati se z multimedijskimi pripomočki in uporabnostjo | sep. – jun. |
67. | Aktiv 1. razred | Zobni alarm | Skrb za ustno higieno | sep. – jun. |
68. | Vesna Pavuna | Minutke za branje | Spodbujanje začetnega bralna. | sep. – jun. |
69. | Vesna Pavuna | Male tačke – DZZŽ | Sodelovanje z družtvom za zaščito živali Kočevje. | sep. – jun. |
70. | Vesna Pavuna | Pešbus | Varna pot v šolo | sep. |
71. | Tina Stopar | HRF-vitalne gozdnate regije | Gozdna pedagogika | sep.- jun. |
72. | Aleksandra Stijepić | Drobtinica (RK) | Dejavnosti, ki temeljijo na načelih Rdečega križa | sep. – jun. |
73. | Nikolina Pleše | Vključujoča šola | Vključevanje inovativnih pristopov v pouk | sep. – jun. |
74. | Nikolina Pleše | Dobro počutje v šoli | Krepitev medosebnih odnosov in empatije | sep. – jun. |
75. | Martina Porenta Pleše | Vključujoča šola | Vključevanje inovativnih pristopov v pouk | sep.-jun. |
76. | Martina Porenta Pleše | Dobro počutje v šoli | Krepitev medosebnih odnosov in empatije | sep.-jun. |
77. | Martina Porenta Pleše | Ne zavrzi oblek,ohrani planet | Ekološko osveščanje učencev | sep.-jun. |
78. | Kristina Povh, Blanka Mihelič | Izdelava družabnih iger | Z igro do medvrstniškega in medgeneracijskega sodelovanja | sep – jun |
79. | Andrejka Topić | Shema šolskega sadja EU | uživanje sadja in zelenjave | sep. – jun. |
80. | Mojca Hribar Osmak | Dobro počutje v šoli | Skrb za kolektiv in dobro počutje vsakega v njem | sep. – jun. |
81. | Tina Stopar | Bralne minutke | Spodbujanje veselja do branja | sep. jun. |
82. | Nina Ivančič | Robotika | Osnove programiranja | sep-jun |
83. | Peter Gradišar | Varna šola | Varno počutje v šoli in ustrezni ukrepi | |
84. | Tatjana Gornik-Daša Čertanec | Ekošola | Hrana ni za tjavendan, Misija:Zeleni koraki (vodji Eko šole) | sep. – jun. |
85. | Marjeta Šilc Marincelj | Rastem sknjigo | Spodbujanje branja in bralne pismenosti | oktober-november |
86. | Marjeta Šilc Marincelj | Naša mala knjižnica | Spodbujanje branja | sept.-junij |
87. | Marjeta Šilc Marincelj | Bralna značka | Spodbujanje branja | sept.-junij |
88. | Marjeta Šilc Marincelj | Beremo skupaj | Spodbujanje branja v skupini in pogovor | oktober-april |
89. | Staša Kobler | Vivo sanus | Spodbujanje in razvijanje zdravega načina življenja. | oktober – junij |
90. | Anda Jambrovič | Vivo sanus | Spodbujanje in razvijanje zdravega načina življenja. | oktober – junij |
91. | Aktiv 4. razred | Bralna značka | Spodbujanje branja | sep. – april |
92. | Anda Jambrovič | Vključujoča šola | Vključevanje inovativnih pristopov v pouk | sep. – jun. |
93. | Anda Jambrovič | Rastoča knjiga | Preko branja spodbujati pripadnost lokalnemu okolju | okt. – jun. |
94. | Urška Rupnik | Vključujoča šola | Spodbujanje in razvijanje zdravega načina življenja. | sep. – jun. |
95. | Katja Gole Pucelj | Zdrava šola | Spodbujanje zdravega načina življenja | sep.-jun. |
96. | Staša Kobler | Drobtinica – RK | Dejavnosti, ki temeljijo na načelih RK | sept. – junij |
97. | Mirjam Kosten | Portfolio učenca | Delovna mapa dosežkov, ki predstavljajo napredek učenčevega znanja in razvoja sept.-okt. | sept.-jun. |
98. | Katja Koleta | Pozdrav ptic miru | ozaveščanje učencev o pomenu miru in vzdrževanju dobrih medsebojnih odnosov doma in po svetu | sep.-jun. |
99. | Aktiv 5. razred | Bralna značka | Spodbujanje branja | sep – jun |